מישיגן

הצג מודעות

Realigro.co.il הוא מנוע החיפוש הגלובלי הראשון נדלן שבו אפשר לחפש מודעות על בתים למכירה ב- מישיגן

נכס למכירה במישיגן

מדרום זה גבולות עם אוהיו ואינדיאנה, שבה הוא גם מחלק את המים היבשת של האגם. על המים הם גם רוב הגבולות המערביים, מדרום לצפון, עם אילינוי וויסקונסין על אגם מישיגן; אז עבור חלק על הקרקע עם ויסקונסין.

שוק הנדל"ן במישיגן רשמה צמיחה משמעותית בשנת 2017. זה כבר שנה של תוצאות מצוינות עבור המוכרים. 2018 היה רשום עבור מישיגן שוק הנדל"ן מעל הכל עבור נכס למכירה במישיגן.

יש פוטנציאל גבוה של נכס למכירה במישיגן להיות לשים על השוק.

הדבר החיובי לגבי מישיגן הוא הכלכלה ההולכת וגדלה. רק שלוש שנים נרשמה עלייה חיובית. עבור 2018, נראה כי התעשיות להיזהר הן מזון, אנרגיה, בריאות, טכנולוגיית מידע, מים ותחבורה. מישיגן היא עדיין מובילה בתעשיית הרכב.

האביב הוא נקודת השיא של העונה רכישת הבית של מישיגן ואנו צופים כי יהיו כמה רכוש מוגבר עבור מחירי המכירה במישיגן. השוק הולך וגדל. מחיר הדירה הממוצע מתעדכן עם גידול שנתי של 6.2%. המחירים הם החזר נמוך לכל מקרה.

העובדה היא כי חוסר אמון בשוק הנדל"ן אינו הפריע להשקעות עבור נכס למכירה במישיגן כאשר הם זמינים.

הערך הכולל של הבית גדל בממוצע של 6.9% בשנת 2017. עם עליית מחירי הבתים, יותר אנשים עשויים להיות מוכנים למכור. בעוד אנו צופים כי המקרים לא יגדל הרבה יותר בדרך כלל, פחות מ 2% להעלות, דרך עונת הקניות הפופולרי ביותר, אנו מצפים מניות נוספות באופק.

המקומות הטובים ביותר שבהם הם חיים: אן ארבור, Lansing ו Ypsilanti.

דטרויט היה מטרופולין תוסס, אך הוא גדל שוב, עדיין לא ברשימה של המקומות הטובים ביותר לחיות או לקנות נכס למכירה במישיגן. איפה אתה קונה במישיגן תלוי הרבה על אורח החיים שאתה רוצה להוביל. אם אתה רוצה עצים ומים ושלג עבור רוב האביב, שקול U.P. או חצי האי הצפוני התחתון. אם אתה רוצה לשגשג ערים עם חיי לילה ובידור, לשקול שלושה אזורים מטרופוליניים של מישיגן.

אם אתם מחפשים עיר עם קהילת אומנויות ענק, הרבה חיי לילה והרבה בירה, לא נראה רחוק יותר גרנד רפידס. העיר באר ארה"ב היא עיר מטורפת המתגאה בפסטיבלים רבים כולל ArtPrize המפורסם. הערכים הולכים ומתרבים, גם בפרברים כמו ויומינג. אנו צופים גידול של 5% לפני סוף השנה.

עלויות הדיור מתרבים בהתמדה באזור אן ארבור. עלויות נוספות הם דוחפים קונים רבים הדיירים לחפש בבתים Ypsilanti עכשיו, על פי התושבים המקומיים. אן ארבור היא עיר אוניברסיטה ומכונאי במדינת מישיגן.

בעוד ערים מוזכרים בשלב זה, Lansing מציעה שוק של הקונה. עיר הבירה היא מקום אידיאלי לחיות, לקנות נכס למכירה במישיגן, לעבוד ומציע חיי לילה עשירים.

  •  
    בום 2018 במישיגן: למה ואיפה לקנות בית

    בום 2018 במישיגן: למה ואיפה לקנות בית מישיגן, ערש העיר הנפלאה דטרויט, היא כבר שנים יצרנית הרכב האמריקנית הגדולה ביותר, וכן מקור השראה לציורי הקיר של דייגו ריביירה. המושב של התווית שיא Motown, היום הוא גם חוד החנית של עולם הנדל"ן. בואו לראות בפירוט! בשנת 2018 היה בום רכישות בשל המספר הגבוה של בקש ...

מפה, מגמות מחירים ונתונים סטטיסטיים

תוצאות החיפוש

Cod. 8306

מכירה אחר (מסחרי), מישיגן, Detroit, Detroit, 7310 Pierson St

131,744.82ILS
מכירה
אחר (מסחרי)

800 m²
הבית הזה הוא שכרו עבור $ 675
UNAVAILABLE
מפה, מגמות מחירים ונתונים סטטיסטיים
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB